FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania

Zamówienia

Jak najbardziej, wystarczy w trakcie uzupełniania formularzu danych adresowych uzupełnić pole „Nazwa Firmy” a w komentarzu do zamówienia dopisać dane do faktury VAT (NIP). Fakturę wyślemy na wskazany adres e-mail.

Zamówienia można składać w następujące sposoby:

  1. Za pomocą naszego sklepu internetowego.
  2. Mailowo, wysyłając do nas zapytanie lub zamówienie.

Niestety nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.

Oczywiście! Do każdego zamówienia drukujemy paragon fiskalny.

Darmową dostawę otrzymasz po złożeniu zamówienia na kwotę powyżej 180 PLN, bez względu na formę dostawy i płatności.

Tak. W chwili obecnej możecie nas „złapać” pod dwoma adresami.

Ul. Czarnowąska 44, 45-920 Opole – lub Ul. Ozimska 15G/1, 46-053.

Bardzo prosimy o kontakt przed przyjazdem aby upewnić się że jesteśmy na miejscu i możemy zrealizować Państwa zamówienie.

Tak, oferujemy personalizowane zestawy prezentowe.

Aby ustalić szczegóły możecie do nas napisać na facebooku, instagramie, wysłać wiadomość email lub do nas zadzwonić, jesteśmy dostępni pod numerem: +48 506 162 600.

Staramy się realizować wszystkie zamówienia do 24 godzin, w wyjątkowych sytuacjach czas ten może się nieznacznie wydłużyć, natomiast większość zamówień wysyłamy na następny dzień roboczy.

Płatności

W naszym sklepie dostępne są następujące formy płatności:

  1. Przedpłata, przelew tradycyjny na nasz rachunek bankowy
  2. Przedpłata, płatność kartami płatniczymi: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro.
  3. Przedpłata, płatność online przez Autopay S.A.

Tak, jeśli są to karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro.

Zwroty i Reklamacje

W przypadku, gdy zawartość zamówienia nie zgadza się z Twoim zamówieniem, koniecznie napisz do nas – na pewno wyjaśnimy każdy taki przypadek.

Standardowy czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, chętnie na nie odpowiemy!